Nosturien ja nostoapuvälineiden turvallisuuskoulutus

TILAUSKOULUTUS

Ainuttakaan nostotyötä ei voida toteuttaa ilman nostoapuvälineitä, jonka vuoksi koulutus syventyy opastamaan nostotöiden oikeaoppiseen suorittamisen ja hylkäysperusteet. Nostotyöt ovat riskialttiita, sillä niissä käsitellään suuria massoja. Suurilla massansiirroilla on suora yhteys suurempiin vahinkoihin, mikäli työtä ei toteuteta oikein, turvallisesti ja nostolaitetta ei huolleta ja tarkasteta asianmukaisesti. Koulutus on tarkoitettu kaikille nostotyöskentelyyn osallistuville henkilöille ja lisäksi koulutuksessa opitaan lainsäädännön vastuut ja velvollisuudet osana työmaaperehdytystä.

Saatavilla vain tilauskoulutuksena, pyydä tarjous! Hinta 1850 € + alv/ryhmä.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Ramirentin kanssa. Ramirent Logo Alternative Office 200x68 Hyväksytystä suorituksesta myönnetään Nostotyön turvallisuuskoulutus -todistus, joka on voimassa toistaiseksi. Koulutuksesta ei ole mahdollista saada kuorma-tai linja-autonkuljettajan ammattipätevyysmerkintää.

Nosturien ja nostoapuvälineiden turvallisuuskoulutus sisältö:

Vain tilauskoulutus, pyydä tarjous! Toteutetaan yhteistyössä Ramirentin kanssa.

• Nosturin oikea käyttö
  • Nosturin käytön tarkistaminen ennen nostotyön aloittamista
  • Oikeaoppiset nostotavat
  • Lainsäädännölliset vastuut ja velvollisuudet
  • Nostoapuvälineiden oikeat käyttötavat sekä hylkäysperusteet

Kohderyhmä: Nostotyöskentelyyn osallistuvat henkilöt ja nostotyön suunnittelijat.

Kesto: 5 tuntia

Pätevyysmerkinnät: Ei sovellu kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintään. Hyväksytystä suorituksesta myönnetään nostotyön turvallisuuskoulutus -todistus, joka on voimassa toistaiseksi.