Kuljettajan työturvallisuus ja hätäensiapuvalmius -kurssi

LUOKKAHUONEKOULUTUS | WEBINAARI

Kuljettajan työturvallisuus ja hätäensiapuvalmius -kurssi perehdyttää osallistujansa Hätäensiapukurssi 4h sekä TTK:n Työturvallisuuskortin kertauskoulutuksessa® käytäviin asioihin kätevästi samassa koulutuksessa. Kurssilla lähestytään työturvallisuutta ammattiautoilijan näkökulmasta sekä keskitytään hengen pelastaviin ensiaputilanteisiin, joita kuljettaja voi kohdata työssään. Kokonaisuudesta saa yhden ammattipätevyysmerkinnän (trafi). Jokainen osallistuja saa myös hätäensiapu 4 h pätevyyden.

Katso sivun alareunasta lähiviikkojen tarjonta!

Hinta: 159,00 € + alv 24% /osallistuja. Valinnaisen ensiapu muovikortin kulut veloitamme erikseen 10€ /hlö. Suoritetusta koulutuksesta on mahdollista saada:

• Hätäensiapukortti 4 h – voimassa 3 vuotta  – kaikille osallistujille. Voit kerrata voimassa olevan Ensiavun peruskurssi 16 h pätevyyden kerran tällä kurssilla.
  • Työturvallisuuskortti® – voimassa 5 vuotta – myönnetään vain kortin kertaajille.
  • Kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintä (1 kpl) Traficomin rekisteriin.  Ammattipätevyysmerkinnästä veloitamme viranomaiskulun 11 € (alv 0 %) sekä käsittelykulun 4 € (+ alv 24 %).  Ammattipätevyysmerkintä on voimassa viisi (5) vuotta.

Mikäli kuljettajalta löytyy valmiiksi voimassa oleva Työturvallisuuskortti®, kortin voimassa olon jatkaminen viideksi vuodeksi eteenpäin on mahdollista tämän toteutuksen kautta. Jos korttia ei vielä ole tai se on vanhentunut, osallistu koko päivän Työturvallisuuskorttikoulutukseen (kesto 7,5 tuntia) korttipätevyyden saamiseksi. Kuljettajan työturvallisuus ja hätäensiapuvalmius -kurssille voi osallistua myös ilman työturvallisuuskorttia, jolloin osallistuja saa työturvallisuudesta opit, mutta ei suorita loppukoetta tai saa Työturvallisuuskortti -pätevyyttä.

Koulutuksen pätevyydet voi päivittää voimassaolon aikana suorittamalla hybridikoulutuksen uudelleen tai toteutukset omina erillisinä koulutuksinaan.

Kuljettajan työturvallisuus ja hätäensiapuvalmius -kurssi omalle ryhmälle

Hinta: 1190 € + alv 24 %/ ryhmä. Asiantuntijamme auttavat järjestämään juuri teille parhaiten soveltuvan koulutuksen. Ota yhtettä:

Webinaaritoteutukset  (klikkaa päivämäärää)

Kuljettajan työturvallisuus ja hätäensiapuvalmius -kurssin sisältö:

Hätäensiapu

• Toiminta liikenneonnettomuuspaikalla – tilannearvio ja tilanteen johtaminen
  • Hätäilmoituksen tekeminen
  • Tajuttoman henkilön ensiapu
  • Tajuttoman tai tajuissaan olevan kuljettajan kääntäminen kylkiasentoon ja hengitystien avoimena pitäminen
  • Aikuisen painelupuhalluselvytys ja defibrillaattorin käytönopastus osana peruselvytystä
  • Verenvuodon tyrehdytys ja sokki
  • Palovammojen ensiapu

Työturvallisuus

• Kuljettaja yhteisellä työpaikalla – työsuojelun ja -turvallisuuden periaatteet
  • Kuljettajan työn vaara- ja kuormitustekijöiden tunnistaminen
  • Kuljettajan turvallisen ja terveellisen työskentelyn periaatteet
  • Kuljettajan oman toiminnan merkitys työturvallisuudelle

Kesto: 1 päivä (7,5 tuntia)

Pätevyyden voimassaolo:

• Hätäensiapukortti 4h on voimassa 3 vuotta.
  • Työturvallisuuskortti® on voimassa 5 vuotta, myönnetään kurssista vain työturvallisuuskortin kertaajille, joilla on kortti koulutuspäivänä voimassa.
  • Koulutus soveltuu kuljettajan ammattipätevyyden jatkokoulutukseksi (amp-merkintä 1 kpl). Merkintä on voimassa 5 vuotta.