Trukkikorttikoulutus

WEBINAARIKOULUTUS

Lainsäädäntö velvoittaa työantajan antamaan kirjallista lupaa trukin käyttöön ja ajamiseen.  Kirjallisen luvan edellytyksenä on, että työantaja on varmistanut trukin kuljettajan riittävät taidot ja kyvyt trukin turvalliseen hyödyntämiseen.  Tämän trukkikorttikoulutuksen hyväksytty suorittaminen soveltuu lainvelvoittamaksi perehdytyksesi trukin käyttöön ja riittävän tietotaidon varmistamiseksi luvan myöntämistä varten. Trukkikorttikoulutus antaa valmiudet trukin oikeaoppiseen ja turvallisuusvalveutuneeseen työskentelyyn. Tavoitteena on kehittää myös Trukin hyödyntämisen ja ajamisentaitoja teoriassa. Osallistujan tulee läpäistä koe, jonka hyväksytystä suorittamisesta myönnetään trukkikortti.

Katso Trukkikoulutus ajoharjoittelulla täältä.

Katso sivun alareunasta lähiviikkojen tarjonta!

Koulutuksen hinta 129,00 € + alv /osallistuja. Avoimen koulutuksen hintaan sisältyy trukkikortti, joka on voimassa viisi (5) vuotta.  Koulutuksen jälkeen saatava sähköinen tai paperinen todistus ei korvaa trukkikorttia. Osallistuja saa kortin tilauksessa annettuun toimitusosoitteeseen  noin 4-6 viikon päästä koulutuspäivästä. Mikäli voimassa oleva kortti katoaa, uuden saa tilattua asiakaspalvelustamme hintaan 15 € + alv.

Trukin kuljettajakoulutuksesta voidaan myöntää yksi kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintä Traficomin rekisteriin. Ammattipätevyysmerkinnästä veloitamme viranomaiskulun 11 € (alv 0 %) sekä käsittelykulun 4 € (+ alv 24 %).  Ammattipätevyysmerkintä on voimassa viisi (5) vuotta.

Trukkikorttikoulutus omalle ryhmälle

Hinta: 1090 € + alv / ryhmä.
Lisäksi veloitamme rekisteröintikulua 15 € + alv / osallistuja.

Asiantuntijamme auttavat järjestämään juuri teille parhaiten soveltuvan koulutuksen. Ota yhtettä:

Webinaaritoteutukset  (klikkaa päivämäärää)

Saat ohjeet Trukkikorttikoulutukseen osallistumiseen kurssivahvistuksen yhteydessä. Sinulla tulee olla  tietokoneessasi toimiva kamera ja joku seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge, uusin Firefox- tai Chrome-selain. Huomioithan, että saman yhteyden takana ei voi olla useampi henkilö.

Trukkikorttikoulutuksen sisältö

• Työturvallisuuslaki, työsuojelu ja trukin kuljettajan vastuut
  • Trukkityypit ja niiden käyttötarkoitukset
  • Trukilla ajaminen (ei sisällä ajoharjoittelua)
  • Trukilla työskentely, pinoaminen ja purku
  • Trukin rekisteröinti ja vakuutukset
  • Riskit ja niiden arviointi
  • Onnettomuustilanteissa toimiminen

Trukkikorttikoulutus ei sisällä ajoharjoittelua vaan se koostuu käytännönläheisestä ja osallistujaryhmän mukaan kohdennetusta teoriaopetuksesta, jota tuetaan keskusteluilla, ryhmätyöskentelyllä ja oppimisharjoituksilla. Hyväksytystä suorituksesta myönnetään Trukkikortti voimaan viideksi (5) vuodeksi. Mikäli voimassa oleva kortti katoaa, uuden kortin saa tilattua asiakaspalvelustamme hintaan 15 € + alv.

Kohderyhmä: Trukin kuljettajan koulutuksista on mahdollista saada kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintä. Trukkikortti on suunniteltu kaikille työssään trukkia käyttäville.

Kesto: 1 päivä (7 tuntia)