SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokurssi

Suorita SPR Hätäensiapukurssi 8 t® verkkokurssina. Koulutus sisältää kattavasti ensiavun perusteet, joiden lisäksi syvennytään mm. sairauskohtauksien tunnistamiseen ja niiden ensiapuun. Kurssi suoritetaan täysin itsenäisesti verkossa. Suoritusaikaa on 6 kuukautta alkaen kurssin aloittamisesta.

Kun ilmoittaudut koulutukseen, saat osallistumislinkin ja osallistumiskoodin (koodi voimassa 6 kk) sähköpostiisi heti. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kurssin suoritettuasi saat välittömästi voimaan SPR Hätäensiapukurssi 8 t® pätevyyden ja SPR:n myöntämän ensiapukortin voimaan 3 vuodeksi.

Verkkokurssin hinta on 109€ + alv 24% /osallistuja (sisältää mobiilitodistuksen), lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10€ + alv 24%.

Tilaa kurssi alta

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® | Sopii myös SPR Ensiapukurssi EA 1® tai EA 2® kertaamiseen

Tämä koulutus soveltuu myös voimassa olevan Ensiapukurssi EA 1® – ja Ensiapukurssi EA 2®- pätevyyden päivittämiseen yhden kerran kolmen vuoden ajaksi.

Kurssin voi myös suorittaa suomenkielen lisäksi englanniksi tai ruotsiksi. Valinta kielen osalta tehdään kurssin aloittamisen yhteydessä.

Kurssin sisältö

• toiminta auttamistilanteessa
  • tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
  • painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö
  • ensiapu tukehtumassa olevalle henkilölle
  • Suuren verenvuodon tyrehdyttäminen raajasta
  • sokki
  • yleisimpien sairauskohtauksien ensiapu
  • tyypillisimpien haavojen, palovammojen sekä sähköiskun saaneen ensiapu
  • tapaturmien ehkäisy
  • terveyden edistäminen
  • henkinen ensiapu
  • valmius ja varautuminen

Koulutus sisältää sähköalan ensiapukoulutuksen aiheet sähkötyöturvallisuusstandardin SFS6002 mukaisesti.

Tilaa kurssi alta