SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokurssi

Suorita SPR Hätäensiapukurssi 4 t® verkkokurssina. Kun ilmoittaudut koulutukseen, saat osallistumislinkin ja osallistumiskoodin sähköpostiisi heti. Osallistumiskoodi on voimassa 6 kuukautta kurssin aloittamisesta. Voit suorittaa koulutuksen omaan tahtiisi. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kurssin suoritettuasi saat SPR Hätäensiapukurssi 4 t® pätevyyden ja ensiapukortin voimaan 3 vuodeksi.

Tilaa kurssi alta

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® | Sopii myös SPR Ensiapukurssi EA 1® tai EA 2® kertaamiseen

Kurssin suorituksella voit myös kerrata yhden kerran voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA1® tai SPR Ensiapukurssi EA2® -pätevyyden, jolloin saat EA-pätevyyksiin 3 vuotta jatkoaikaa.

Kurssin voi myös suorittaa englanniksi tai ruotsiksi.

Verkkokurssin hinta on 89€ + alv 24% /osallistuja (sisältää mobiilitodistuksen), lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10€ + alv 24%.

Kurssin sisältö

• toiminta auttamistilanteessa
  • tajuttoman henkilön tunnistaminen ja ensiapu
  • painelu-puhalluselvytys sekä neuvovan defibrillaattorin käyttö