Alkusammutuskoulutus AS1

Alkusammutuskoulutus AS1 (2h) toteutetaan uuden kansallisen alkusammutuskonseptin mukaisesti. Koulutukseen osallistunut saa Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön (SPEK) myöntämän alkusammutuskortin (AS1-kortti), joka on voimassa viisi (5) vuotta.

Kurssin sisältö:

• Teoriaosuus sisätiloissa, 1 h
    • Tulipalon ominaisuudet
    • Alkusammutuksen merkitys
    • Toiminta tulipalotilanteessa
    • Erilaisten palojen sammuttaminen alkusammutusvälineillä
  • Käytännön harjoittelu ulkotiloissa, 1 h
    • Käsisammuttimen käyttö
    • Sammutuspeitteen käyttö

Koulutuksen kesto on kaksi tuntia ryhmälle, jossa on enintään 15 koulutettavaa. Alkusammutuskortti toimii todistuksena kurssin hyväksytystä suorittamisesta.

Koulutuksen käytännön harjoittelu pidetään ulkona, esimerkiksi parkkipaikalla tai piha-alueella, jossa on avointa tilaa n. 5 × 10 m.

Kurssin hinta ryhmälle: 590 € + Alv. Kortti ja kalustokulu 15€ + Alv/hlö. Kouluttajan matkustuskulut veloitetaan valtion matkustussäännön mukaan.

Lataa esite tästä: Alkusammutuskoulutus AS1 ryhmäkurssi

Kaikille avoimet alkusammutuskoulutukset AS1

Järjestämme myös kaikille avoimia koulutuksia, katso alkavat kurssit alta. Kurssin hinta on 75 €/hlö + alv 24%. Hinta sisältää koulutuksen ja SPEK:n myöntämän alkusammutus AS1  -kortin.

Aikataulut

Klikkaa kurssia nähdäksesi tarkemmat tiedot.

Kaikki kurssitilaukset voit tehdä yhdestä numerosta valtakunnallisen kurssivaraamon kautta kaikkialle Suomeen helposti saman yhteyshenkilön kautta.

Voit tehdä kurssitilauksen myös sähköpostilla

• Ilmoita minkä kurssin haluat tilata
  • Päivämäärä milloin haluat, että kurssi järjestetään
  • Kurssin aloitus ja lopetus ajankohdat
  • Kurssipaikka, osoite sekä yhteyshenkilön puhelinnumero
  • Tilaajan yhteystiedot sekä laskutusosoite

Paluuviestinä saat vahvistuksen kurssitilauksesta josta voit tarkistaa tilauksen tiedot. Kouluttajamme soittaa tilaajan yhteyshenkilölle lähempänä kurssipäivää käytännön asioihin liittyen.

Tilaus on sitova. Tilauksen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutuksesta ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Kurssipäivän voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee sopia Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa puhelimitse tai sähköpostilla.