Työturvallisuuskoulutus verkkokurssi

Työturvallisuuskoulutus antaa perustiedot turvallisesta toiminnasta yhteisillä työpaikoilla, työsuojelun yhteistoiminnasta, työympäristön vaarojen tunnistamisesta, kuormitustekijöistä ja riskien arvioinnista. Koulutuksen käynyt henkilö ymmärtää työnopastuksen merkityksen sekä toimimisen hätä- tai onnettomuustilanteessa.

Tilaa verkkokurssi alta:

Verkkokurssin hinta on 68 € + alv 24% /osallistuja (sisältää pdf-todistuksen), lisäksi voit halutessasi tilata muovisen kortin hintaan 10€ + alv 24%.
Koulutuksen käyttöaika on 12 kk ostopäivästä.

Verkkokurssin hinta ryhmälle on 575 € + alv 24% /15 hlö ryhmä. Suuremmissa ryhmäkoissa ja kysymyksissä  ota yhteyttä puh. 010 5251260 tai kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujalle valmiudet toimia työssään turvallisesti relevantit sidosryhmät huomioiden. Työturvallisuuskoulutus sopii kaikille alasta riippumatta  ja on tehokas tapa hankkia tärkeää turvallisuusosaamista. Kurssi on kehitetty vastaamaan yhteisten työpaikkojen sidosryhmien odotuksia ja standardeja.

Preston kehittämä Työturvallisuuskoulutus on kokonaan verkkokoulutuksena suoritettava. Huomioithan, että kaikki yritykset eivät hyväksy kokonaan verkossa suoritettavaa työturvallisuuskoulutusta. Mikäli työn tilaaja tai työmaalle pääsyä hallinnoima taho edellyttää työskentelyn ehdoksi TTK:n Työturvallisuuskortti® -pätevyyttä, löytyy valikoimastamme kattavasti webinaaritoteutuksia, joihin voi osallistu verkon yli etänä, lähes joka päivä. Tarjoamme myös lähikoulutuksia ympäri Suomen. Katso tulevat Työturvallisuuskortti® -koulutukset.

Koulutuksen sisältö:

• Hätäilmoituksen tekeminen
  • Pelastautuminen ja paloturvallisuus

Tilaa verkkokurssi alta:

Saat osallistumislinkin sähköpostiisi kurssivahvistuksen yhteydessä. Voit suorittaa koulutuksen omaan tahtiisi. Kun suoritat kaikki verkkokurssin osiot ja lopputentin hyväksytysti, saat Preston Työturvallisuuskoulutuksesta pätevyyden voimaan 5 vuodeksi. Sähköisen todistuksen saa ladattua heti hyväksytyn suorituksen jälkeen.

Jos sinulla on jo verkkokurssitunnukset, voit jatkaa kurssin suorittamista tästä linkistä: Omat kurssit