SPR Hätäensiapukurssi 8 t® yhdistelmäkurssi

Tämä on SPR Hätäensiapukurssi 8 t® yhdistelmäkoulutus. Kurssi toteutetaan kaksivaiheisena. Ensiavun aiheiden teoria käydään läpi verkossa itsenäisesti opiskellen ja käytännön harjoitukset lähikoulutuksessa (webinaari). Ensimmäinen osa koostuu verkkokoulutuksesta. Hyväksytyn suorituksen jälkeen saa oikeuden osallistua lähikoulutukseen. Hyväksytty ensiapukoulutussuoritus edellyttää sekä verkko- että lähikoulutuksen suorittamista 6 kuukauden aikana.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® todistus on voimassa 3 vuotta. Kurssin suorituksella voit myös kerrata yhden kerran voimassa olevan SPR Ensiapukurssi EA1® tai SPR Ensiapukurssi EA2® -pätevyyden, jolloin saat EA-pätevyyksiin 3 vuotta jatkoaikaa.

Kurssi soveltuu kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutukseksi. Ammattipätevyysmerkintöjä kurssista on mahdollista saada 1 kpl voimaan 5 vuodeksi. Ammattipätevyydestä veloitamme  viranomaiskulun 11 € (alv 0 %) sekä käsittelykulun 4 € (+ alv 24 %) / hlö. erikseen.

Yhdistelmäkoulutuksen hinta on 199€ + alv 24% (sisältää mobiilitodistuksen), lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10€ + alv 24%.

Tilaa SPR Hätäensiapukurssi 8 t® yhdistelmäkoulutus klikkaamalla haluttua päivämäärää. Vahvistusviestissä saat linkin verkkokurssiin sekä webinaarilinkin lähipäivään.

Aikataulut (klikkaa päivämäärää)

Voit tilata kouluttajamme paikan päälle tai osallistua vaihtoehtoisesti avoimille kursseillemme tai avoimiin webinaareihimme.