Työsuojelun yrityskurssit

Työsuojelukoulutuksiamme voit tilata nyt myös webinaareina, ota yhteyttä niin kerromme lisää.

Voit tilata työsuojelu, -turvallisuus tai -hyvinvointi kouluttajan työpaikallenne. Voimme räätälöidä koulutuksen sisällön toiveidenne mukaisesti tai voitte valita koulutuksen meidän valmiista koulutuskokonaisuuksistamme. Kouluttajamme ovat työsuojelun kokeneita ammattilaisia ja kouluttajaverkostomme kattaa koko Suomen. Tilauskoulutuksien hinta on alkaen 2900 € + alv / ryhmä.

Katso esitteet valmiista yrityskohtaisista koulutuksistamme:

Työsuojelun ja työturvallisuuden perehdytyskoulutus:
Lataa esite tästä: Työsuojelun – Työturvallisuuden peruskurssi yrityskurssi (1pv)

Työsuojelun ja työturvallisuuden jatkokoulutus:
Lataa esite tästä: Työsuojelun – työturvallisuuden jatkokurssi yrityskurssi (1pv)

Työsuojelun ja työhyvinvoinnin perehdytyskoulutus:
Lataa esite tästä: Työsuojelun – Työhyvinvoinnin jatkokurssi yrityskurssi (1pv)

Työsuojelupäällikön peruskurssi:
Lataa esite tästä: Työsuojelupäällikön peruskurssi yrityskurssi (1pv)

Jos haluat räätälöidyn koulutuksen työpaikallenne niin ota yhteyttä ja pyydä tarjous joko puhelimitse puh. 010 5251260 tai sähköpostilla kurssille@suomenensiapukoulutus.fi

Vahvistus kurssitilauksesta lähetetään sähköpostitse.

Tilaus on sitova. Tilauksen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % tilauksen summasta. Jos tilauksen perumisesta ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun.