SPR Ensiapukurssi EA1® (16 t) yhdistelmäkurssi

Tämä on SPR Ensiapukurssi EA1® yhdistelmäkoulutus. Kurssi toteutetaan kaksivaiheisena. Ensiavun aiheiden teoria käydään läpi verkossa itsenäisesti opiskellen ja käytännön harjoitukset lähikoulutuksessa (webinaari). Ensimmäinen osa koostuu verkkokoulutuksesta. Hyväksytyn suorituksen jälkeen saa oikeuden osallistua lähikoulutukseen. Hyväksytty ensiapukoulutussuoritus edellyttää sekä verkko- että lähikoulutuksen suorittamista 6 kuukauden aikana.

SPR Ensiapukurssi EA 1® todistus on voimassa 3 vuotta.

Yhdistelmäkoulutuksen hinta on 299€ + alv 24% (sisältää mobiilitodistuksen), lisäksi voit halutessasi tilata muovisen ensiapukortin hintaan 10€ + alv 24%.

Tilaa SPR Ensiapukurssi EA1® yhdistelmäkoulutus klikkaamalla haluttua päivämäärää. Vahvistusviestissä saat linkin verkkokurssiin sekä webinaarilinkin lähipäivään.

Aikataulut (klikkaa päivämäärää)

Voit tilata kouluttajamme paikan päälle tai osallistua vaihtoehtoisesti avoimille kursseillemme tai avoimiin webinaareihimme.