Lasten hätäensiapukurssi 4h -verkkokurssi

Suorita Lasten hätäensiapukurssi 4h itsenäisesti verkossa — opiskele tärkeät ensiaputaidot omaan tahtiisi kerralla tai osissa. Kurssi opastaa, miten lapselle ja nuorelle annettava ensiapu eroaa toisistaan sekä aikuisille annettavasta ensiavusta. Ensiapua antaessa tulee ottaa huomioon eri ikäisten lasten ja nuorten fysiologia: ikä (0–16 vuotta), koko ja kehitystaso.

Verkkokurssi lisää tietoutta lasten tyypillisimmistä sairauksista ja tapaturmista sekä niiden ehkäisystä. Käytännönläheinen verkkokurssi opastaa lasten kohtaamiseen hätätilanteessa, elottoman lapsen elvytykseen sekä sydäniskurin käyttöön lapsipotilaalla.

Tilaa kurssi alta

Ensiaputaidot ovat tärkeitä kaikille, mutta erityisesti vanhemmille, huoltajille sekä lasten ja nuorten parissa työskenteleville ja harrastaville. Kurssi soveltuu päiväkotien ja koulujen henkilökunnalle, harrastustoiminnan vetäjille ja valmentajille, liikuntatiloihin ja julkisiin tiloihin, joissa liikkuu lapsia.

Verkkokurssin hinta on 84 € + alv/osallistuja.
Koulutuksen käyttöaika on 12 kk ostopäivästä.
Kurssin suoritettuasi saat Lasten hätäensiapukurssi 4 h -todistuksen voimaan 3 vuodeksi.

Voit aloittaa kurssin heti tilauksesta ja suorittaa omaan tahtiisi tietokoneella tai älylaitteella. Kurssi suoritetaan kokonaisuudessaan verkossa. Kun tilaat kurssin, saat pian osallistumislinkin ja tunnukset verkko-oppimisympäristöön sähköpostiisi. Tyypillinen suoritusaika kurssille on noin 4 tuntia riippuen pohjatiedoistasi.

Huomioithan, että kurssin suorittamista varten sinulla tulee olla tietokoneessasi viimeisin versio jostakin seuraavista internet selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Internet Explorer selain on jo vanhentunut, joten verkkokurssin suorittamista sillä ei suositella.

Lasten hätäensiapukurssi 4h sisältö

Lapsen erityispiirteet ensiavussa

• Lapsen fysiologia
  • Henkinen ensiapu