Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus verkkokurssi

Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus perehdyttää opiskelijansa sähkön vaaroihin, sähköön liittyvien riskien hallintaan, turvallisuuskäytäntöihin ja -toimenpiteisiin sähkön parissa työskenteltäessä. Koulutus pohjautuu SFS 6002 sähkötyöturvallisuusstandardiin.

Tilaa verkkokurssi alta:

Verkkokurssin hinta on 158 € + alv 24% /osallistuja. Voit halutessasi tilata muovisen kortin 10€ + alv 24%. Koulutuksen käyttöaika on 12 kk ostopäivästä.

Verkkokurssi 10 henkilön ryhmälle 1 290 € +  alv 24% /ryhmä. Suuremmissa tilauksissa, ota yhteyttä p. 010 5251260  tai kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Koulutus suoritetaan itsenäisesti verkossa. Halutessaan sähkötyöturvallisuuskorttikoulutuksen voi suorittaa myös osissa. Koulutuksen suorittaminen ei vaadi asennuksia, tarvitset vain internet-yhteyden ja tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on toimivat kaiuttimet. Etenemisesi tallentuu järjestelmään ja pääset aina jatkamaan opiskelua siitä kohdasta, mihin edellisellä kerralla jäit, kun käytät suoritukseen samaa laitetta. Verkkokoulutuksen suorittamista varten tietokoneessasi tulee olla viimeisin versio jostakin seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome. Verkkokurssin suorittamista Internet Explorer-selaimella ei suositella.

Valikoimassa on sähkötyöturvallisuukoulutus myös webinaarina ja lähikoulutuksena.