Korkealla paikalla työskentely

TILAUSKOULUTUS

Korkealla paikalla työskentely luetaan riskialtiiksi työksi. Turvalliset työskentelytavat ja riskitietoisuus velvoittavat työntekijää ja työnantajaa haastavissa olosuhteissa – esineen putoamisen massa moninkertaistuu pudotessaan korkealta, jonka myötä myös vaaratilanteet kasvavat. Koulutuksen tavoitteena on saada opiskelija tietoiseksi vastuistaan ja velvoitteistaan sekä työolosuhdeiden riskitekijöistä, jotta turvalliset työskentelytavat voisivat arjessa rutinoitua.

Tilauskoulutus, pyydä tarjous! Koulutus toteutetaan yhteistyössä Ramirentin kanssa ja siitä myönnettävä pätevyys on voimassa viisi (5) vuotta.

Ramirent Logo Alternative Office 200x68

Ryhmäkoulutuksissa huomioidaan toimiala, yrityksen yksilölliset tarpeet ja olosuhteet sekä tapaturmariskit. Koulutus voidaan toteuttaa asiakkaan, Suomen ensiapukoulutuksen  koulutuspaikoissa ympäri Suomen valitsemananne ajankohtana. Koulutamme myös ulkomailla.

Etsitkö Putoamissuojauksen peruskoulutusta (4 h) ? Klikkaa tästä.

Korkealla paikalla työskentelyn koulutussisältö:

• Työntekijän sekä työnantajan vastuut ja velvoitteet
  • Putoamisen elminointi, ennakointi ja estäminen
  • Putoamiseen liittyvien hidastimien käyttö
  • Todennäköisimmät riskitekijät
  • Riskeihin ja onnettumuustilanteisiin varautuminen

Kohderyhmät: Henkilöt, jotka työskentelevät korkeilla paikoilla

Kesto: 1 päivä (8 tuntia)

Pätevyys: Korkealla paikalla työskentely -pätevyys on voimassa viisi (5) vuotta