Nostoapuvälineiden turvallinen käyttö ja tarkastaminen

TILAUSKOULUTUS

Nostotyöt luokitellaan korkeanriskin työtehtäviksi, sillä liikuteltavat massat ovat lähes poikkeuksetta suuria lisäten mahdollisten onnettomuuksien tuottamia vahinkoja. Nostoapuvälineiden tarkastus ja kunnon arvioiminen ovat turvallisen nostotyön lähtökohta onnettomuuksien välttämiseksi. Nostoapuvälineiden tarkastajakoulutus antaa erinomaiset lähtökohdat nostovälineen arvioimiseen ennen nostoon ryhtymistä. Koulutuksen käynyt tuntee nostotyöhön liittyvät riskitekijät ja osaa arvioida työvälineen huollontarvetta ja pitää kirjaa säännöllisestä tarkastus- ja mittausvälistä. Kaikkiin nostotyö välineisiin olisi syytä kirjata tarkastusta osoittava merkintä.

Koulutuksen hinta 298 € + alv /osallistuja. Ramirent Logo Alternative Office 200x68Koulutus järjestetään yhteistyössä Ramirentin kanssa. Hintaan sisältyy aamupäiväkahvi. Nostoapuvälinetarkastajan pätevyystodistus on toistaiseksi voimassa ja sen saa voimaan hyväksytyn suorituksen seurauksena.

PYYDÄ TARJOUS TILAUSKOULUTUKSESTA

Nostoapuvälineiden tarkastajakoulutuksen sisältö:

Luokkahuonetoteutus sisältäen teoriaa ja käytännönharjoituksia. Koulutus järjestetään yhteistyössä Ramirentin kanssa.

• Nostoapuvälineiden oikea käyttö
  • Nostoapuvälineiden tarkastus säädösten edellyttämällä tavalla
  • Oikeiden nostoapuvälineiden valinta
  • Lainsäädännölliset vastuut tarkastustyössä