Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus webinaarina

WEBINAARIKOULUTUS

Nyt voit suorittaa sähkötyöturvallisuuskorttikoulutuksen verkon yli webinaarina. Saat ohjeet kurssille osallistumiseen kurssivahvistuksen yhteydessä. Sinulla tulee olla  tietokoneessasi toimiva kamera ja mikrofoni sekä joku seuraavista internet selaimista: Microsoft Edge tai uusin versio Firefox tai Chrome selaimesta.

Hinta 329 € + alv 24% /osallistuja

• Kun osallistut koulutukseen varmistathan, että sinulla on tietokoneessa toimiva kamera sekä mikrofoni. Nämä ovat koulutukseen osallistumisen edellytyksenä.
  • Saman yhteyden takana ei voi olla useampi henkilö. Jokaisella suorittajan on siis liityttävä koulutukseen omalla laitteellaan ja ilmoittauduttava erikseen.
  • Koulutukseen kuuluva koe järjestetään sähköisellä tenttijärjestelmällä koulutuspäivän päätteeksi.
  • Hyväksytyn tentin jälkeen osallistujalle postitetaan pdf-todistus sähköpostiin. Lisäksi voi tilata muovisen kortin hintaan 10€ + alv 24%

Aikataulut

Klikkaa kurssia nähdäksesi tarkemmat tiedot.

Ryhmäkurssin hinta ja kesto:

Kesto: 8 oppituntia (á 45 min)
Hinta: 1690 € + alv/ryhmä (max. 30 henkilöä)
Lisäksi veloitamme kortti- ja materiaalikulua 100€/osallistuja.
Lataa ryhmäkurssiesite tästä: Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus

Tilaa tai tiedustele: Puh. 010 5251260, tai kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Sähkötyöturvallisuusstandardi SFS 6002 sisältää sähkötöiden turvallista tekemistä koskevat perusohjeet ja turvallisuusvaatimukset. Koulutuksen alussa kerrataan kuolemaan johtaneet sähkötapaturmat, sähköiskujen, valokaarien ja sähkö- ja magneettikenttien aiheuttamat vaarat. Samoin käydään läpi tärkeimmät sähkötyön tekemiseen liittyvät määräykset, ohjeet, työn organisointi ja henkilöiden vastuut.
Päivän aikana kerrataan turvalliset työskentelytavat erilaisissa sähkö- ja käyttötöissä sekä sulakkeiden vaihdossa. Samoin henkilökohtaisten jännitetyö- ja suojavälineiden käyttöä painotetaan.

Kaikki kurssitilaukset voit tehdä yhdestä numerosta valtakunnallisen kurssivaraamon kautta kaikkialle Suomeen helposti saman yhteyshenkilön kautta.

Voit tehdä kurssitilauksen myös sähköpostilla

• Ilmoita minkä kurssin haluat tilata
  • Päivämäärä milloin haluat, että kurssi järjestetään
  • Kurssin aloitus ja lopetus ajankohdat
  • Kurssipaikka, osoite sekä yhteyshenkilön puhelinnumero
  • Tilaajan yhteystiedot sekä laskutusosoite

Paluuviestinä saat vahvistuksen kurssitilauksesta josta voit tarkistaa tilauksen tiedot. Kouluttajamme soittaa tilaajan yhteyshenkilölle lähempänä kurssipäivää käytännön asioihin liittyen.

Tilaus on sitova. Tilauksen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutuksesta ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Kurssipäivän voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee sopia Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa puhelimitse tai sähköpostilla.