YSE 1988 – rakennusurakan yleiset vakiosopimusehdot

YSE 1998 -koulutusta järjestetään ryhmille sekä lähikoulutuksena että webinaarikoulutuksina! Voit valita sen koulutusmuodon, joka sopii parhaiten työpaikallenne.

YSE 1998 puhuttaessa viitataan rakennusurakan yleisiin vakiosopimusehtoihin, jotka täydentävät sopimusosapuolten välistä urakkasopimusta. Sopimusehdot on valmisteltu rakennusalan keskusliittojen välillä ja ne kattavat laajasti sopimusosapuolten vastuut ja oikeudet, joista tärkein on suorittaa urakkasopimuksen mukaiset toimenpiteet urakkahintaa vastaan. YSE 1998 sopimusehdot kattavat laajasti tavalliset ongelmatilanteet kaikkien osapuolten oikeudet huomioiden, kuten urakan viivästymisen ja siitä maksettavan viivästyssakon.  YSE 1998 sopimusehtojen käyttämistä suositellaan vahvasti, sillä ne  muodostavat urakkasopimusjuridiikan perustan ja soveltuvat kaikkeen ammattimaiseen rakennuttamiseen eri urakkamuodoissa.

Koulutuksen hinta 2600 € + alv 24 %/ryhmä.

Pyydä tarjous puhelimitse 010 5251 260 tai sähköpostilla kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

YSE 1998 -koulutuksen sisältö

• Eri urakkamuodot ja urakkasopimuksen synty
  • Rakennusurakan asiakirjajärjestelmä
  • Yhteiset kokoukset ja toimitukset