Työturvallisuuskortti kertauskoulutus webinaari

Aikataulut (Klikkaa päivämäärää):

WEBINAARITOTEUTUS

Työturvallisuuskortti® kertauskoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla.Työturvallisuuskorttikoulus on uusittavissa 1.4.2023 alkaen 4,5 tunnin Työturvallisuuskortti kertauskoulutus -webinaarina, mikäli kertaajalla on voimassa oleva Työturvallisuuskortti. Jos Työturvallisuuskorttia ei ole, sen voimassaolo on umpeutunut tai osallistuja haluaa kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkinnän traficomin rekisteriin, tulee suorittaa täysimittainen Työturvallisuuskorttikoulutus.

Työturvallisuuskortti kertauskoulutus webinaarina, hinta 99 €/hlö (+alv 24 %), hintaan sisältyy TTK:n kortti ja materiaali. Pätevyyden ansaitsee hyväksytyn tentin ja koko kertauspäivän läsnäolon perusteella.

Mistä tiedän onko Työturvallisuuskorttini voimassa?
Työturvallisuuskortti on voimassa aina viisi (5) vuotta kerrallaan. Korttiin on kirjattu voimassaolon viimeinen kuukausi. Mikäli kortissasi on merkintä 4/2023, tarkoittaa se, että pätevyys on voimassa huhtikuun 2023 loppuun. Voit myös varmistaa voimassaolon tai tilata uuden Työturvallisuuskortin kadonneen tilalle Työturvallisuuskeskuksesta.

Valitse itsellesi sopivin tapa kouluttautua!

Tarjonnassamme myös yleinen työturvallisuuskoulutus verkkokurssi, jonka voit suorittaa omaan tahtiin kokonaan verkossa. Verkkokoulutuksesta ei myönnetä TTK:n työturvallisuuskorttia.

Webinaaritoteutukset

Valitse sopiva ajankohta ja ilmoittaudu mukaan!

Saat ohjeet Työturvallisuuskortti kertauskoulutus -kurssille osallistumiseen kurssivahvistuksen yhteydessä. Sinulla tulee olla  tietokoneessasi toimiva kamera ja joku seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge, uusin Firefox- tai Chrome-selain.

Huomioitha, että: saman yhteyden takana ei voi olla useampi henkilö, osallistuja saa kurssin työkirjan sähköpostiin koulutusta edeltävänä päivänä ja, että tentti järjestetään sähköisellä tenttijärjestelmällä koulutuspäivän lopuksi.

Työturvallisuuskortti kertauskoulutus

LUOKKAHUONETOTEUTUS

Työturvallisuuskortti® kertauskoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla.Työturvallisuuskorttikoulus on uusittavissa 1.4.2023 alkaen 4,5 tunnin Työturvallisuuskortti kertauskoulutus -kurssilla, mikäli kertaajalla on voimassa oleva Työturvallisuuskortti. Jos Työturvallisuuskorttia ei ole, sen voimassaolo on umpeutunut tai osallistuja haluaa kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkinnän traficomin rekisteriin, tulee suorittaa täysimittainen Työturvallisuuskorttikoulutus.

Työturvallisuuskortti kertauskoulutus lähikoulutuksena, hinta 139,00 €/hlö (+alv 24 %), hintaan sisältyy TTK:n kortti ja materiaali. Työturvallisuuskortti myönnetään kertauspäivän läsnäolon ja hyväksytyn tenttisuorituksen jälkeen.

Mistä tiedän onko Työturvallisuuskorttini voimassa?

Valitse itsellesi sopivin tapa kouluttautua!

Aikataulut lähitoteutus (klikkaa päivämäärää)

Valitse sopiva ajankohta ja tapahtumasivulta pääset valitsemaan osallistutko kertauskoulutukseen vai koko päivän koulutukseen. Jos valintaa ei näy, niin kertauskoulutus ei ole saatavissa kyseisen toteutuksen alla.

Espoo

Hämeenlinna