Työturvallisuuskortti webinaari

Aikataulut (Klikkaa päivämäärää):

WEBINAARIKOULUTUS

Työturvallisuuskorttikoulutus webinaarina, hinta 99 €/hlö (+alv 24 %), hintaan sisältyy TTK:n Työturvallisuuskortti®, mikä postitetaan hyväksytyn tentin jälkeen osallistujalle. Pätevyyden saamisen edellytyksenä  on  koko  koulutuspäivän  läsnäolo.

Saat ohjeet kurssille osallistumiseen kurssivahvistuksen yhteydessä. Sinulla tulee olla  tietokoneessasi toimiva kamera ja joku seuraavista internet-selaimista: Microsoft Edge tai uusin Firefox- tai Chrome-selain.

Huomioithan, että: saman yhteyden takana ei voi olla useampi henkilö,  osallistuja saa kurssin työkirjan sähköpostiin koulutusta edeltävänä päivänä ja, että tentti järjestetään sähköisellä tenttijärjestelmällä koulutuspäivän lopuksi.

Tarjonnassamme myös yleinen työturvallisuuskoulutus verkkokurssi, jonka voit suorittaa omaan tahtiin kokonaan verkossa. Verkkokoulutuksesta ei myönnetä TTK:n työturvallisuuskorttia.

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustiedot työympäristön vaaroista ja työsuojelusta yhteisellä työpaikalla. Koulutuksen hyväksytystä suorittamisesta myönnetään viisi vuotta voimassa oleva, henkilökohtainen Työturvallisuuskortti®.

Työturvallisuuskorttikoulutus

LUOKKAHUONEKOULUTUS

Työturvallisuuskorttikoulutukset lähikoulutuksena, hinta 139 €/hlö (+alv 24 %), hintaan sisältyy TTK:n kortti ja materiaali. Työturvallisuuskortti myönnetään koko päivän läsnäolon ja hyväksytyn tenttisuorituksen jälkeen.

Työturvallisuuskorttikoulutuksen sisältö

• Yhteinen työpaikka
  • Yhteinen turvallisuus
  • Perehdyttäminen
  • Yhteinen turvallinen työpäivä
  • Harjoituksia
  • Tentti

Vain täysimittaisesta koulutuksesta on mahdollista saada kuljettajan jatkokoulutuksen ammattipätevyysmerkintä (Trafi).

Tarjonnassamme myös yleinen työturvallisuuskoulutus verkkokurssi, jonka voit suorittaa omaan tahtiin kokonaan verkossa. Verkkokoulutuksesta ei myönnetä TTK:n työturvallisuuskorttia.

Aikataulut (klikkaa päivämäärää)

Espoo