Mediana A16 puoliautomaattinen defibrillaattori

표지

1590,00 (alv 0%)

Saatavilla heti toimitukseen! Varusteltu useilla kielivaihtoehdoilla. Sopii lapsille ja aikuisille sekä tunnistaa sydäntahdistimen. Puoliautomaattisessa laitteessa on iskupainike.

Mediaana A16 OpenMediaana A16 sideMediaana A16 Front
Sydäniskuria eli defibrillattoria käytetään tilanteissa, joissa potilaan sydän on pysähtynyt äkillisesti — tällöin aika on kriittinen tekijä ihmishengen pelastamiseksi. Mediana A16 on monikielinen sydäniskuri, joka tarjoaa selkeitä äänikehotteita käyttäjälleen läpi elvytystilanteen. Sama laite ja elektrodit soveltuvat lapsi- ja aikuispotilaille.

Miksi valita Mediana A16 sydäniskuri?
5 vuoden valmistajan takuu. Mediana A16 on suunniteltu helppokäyttöiseksi ja varusteltu useilla kielivaihtoehdoilla (Suomi, Ruotsi, Englanti). Hoitotilan asetukset ja kieli  voidaan vaihtaa yhdellä napin painalluksella. Tämä huoltovapaa sydäniskuri tarkistaa itsenäisesti käyttökuntonsa ja tunnistaa, jos potilaalla on sydäntahdistin. Laitteessa on myös äänentallennustoiminto, jolla voi tarkastella elvytystilanteessa tehtyjä toimenpiteitä jälkikäteen. Laitetta on heti varastossa, joten laitteen saa nopeasti toimitukseen!

Mediana A16-defibrillaattorista on saatavana sekä puoliautomaattinen että täysautomaattinen versio. Sydänturvallisuutta parannetaan lisäämällä sydäniskureiden saatavuutta ja ensiapuvalmiutta. Lisätietoja saat soittamalla p. 010 5251 260 tai sähköpostilla kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Mediana A16 sydäniskuri on helppo ja turvallinen käyttää

• Sama laite ja elektrodit soveltuvat aikuiselle ja lapselle
    • Aikuisten tila soveltuu yli 8-vuotiaalle.
    • Lasten tila soveltuu, kun potilas on 1–8-vuotias tai alle 25 kg.
  • 5 vuoden valmistajan takuu
    • Elektrodien säilyvyys 3 vuotta
    • Akku 5 vuotta
  • Tunnistaa sydämentahdistimen
  • Laitteessa on kolme kieltä esiasetettuna (Suomi-Ruotsi-Englanti)
  • Laite testaa automaattisesti oman käyttökuntonsa.

Sydäniskuri on kompakti ja kestävä

• Laite on kevyt — paino vain 1,97 kg
  • Mitat 9 × 20 × 28,7 cm
  • Akun kapasiteetti jopa 200 J iskua
  • IP 55- suojaluokitus. Hyvä pölyn ja roiskeen kesto
  • Laite on pudotustestattu 0,75 m korkeudelta
  • Saatavilla puoliautomaattinen ja täysautomaattinen versio.

Mitä eroa on automaattisella ja puoliautomaattisella sydäniskurilla?
Molemmat toimivat samalla periaatteella: ne lukevat sydämen rytmin potilaan rinnalle asetettavien elektrodien avulla. Mikäli laite tunnistaa rytmin sellaiseksi, johon on välttämätöntä tai tarpeellista antaa sähköisku, laite reagoi iskun antamalla.

Automaattinen sydäniskuri antaa sanallisen varoituksen irrottaa ote potilaasta ja antaa iskun automaattisesti. Kun taas puoliautomaattinen laite vähentää laitteen käyttäjän tai sivustaseuraajan riskiä saada tahaton isku, sillä käyttäjän tulee painaa nappia varoituksen jälkeen iskun antamiseksi. Laitteen käyttäjä ei voi vahingoittaa potilasta antaessaan iskun, mikäli laite sitä kehoittaa.

Mediana A16 puoliautomaattinen defibrillaattori pakkauksen sisältö:

• defibrillaattori
  • Käyttöohjekirja
  • Elektrodit
  • Ei-ladattava LiMnO2-akku (15 V, 3000 mAh)

Mediana A16 käyttövideo

Pyydä tarjous, vastaamme sinulle nopeasti!

Ota yhteyttä ja kerro meille, mistä tuotteesta haluat tarjouksen. Mainitse mahdolliset muut seikat, jotka meidän tulisi ottaa huomioon tarjousta laatiessamme.

Kerro tässä mistä tuotteesta haluat tarjouksen sekä mahdolliset muut asiat, jotka meidän pitäisi huomioida tarjouksessa.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa tuote

Tuotteet voit tilata myös puhelimitse tai sähköpostilla:
Puh. 010 5251 260
kurssille@suomenensiapukoulutus.fi

Jätä tarjouspyyntö

Voit myös jättää tarjouspyynnön ensiaputarvikkeista ja sydäniskureista.
Jätä tarjouspyyntö

Verkkokaupan maksutavat