Mediana A16 automaattinen defibrillaattori

Mediaana A16 Front

1390,00 (alv 0%)

Laitteessa yhdistyvät monipuoliset ominaisuudet ja erinomainen hinta-laatusuhde. Antaa iskun tarvittaessa. Useita kielivaihtoehtoja. Saatavilla heti toimitukseen.

Mediaana A16 OpenMediaana A16 side표지
Monikielinen Mediana A16 defibrillaattori opastaa käyttäjäänsä äkillisestä sydänpysähdyksestä kärsivän lapsen tai aikuisen hoidossa läpi elvytystapahtuman. Sydänpysähdyspotilas ei ole herätettävissä, ei hengitä eikä syke tunnu. Tilanteessa oleellisin tekijä on aika, joka kuluu sydämen pysähtymisestä siihen hetkeen, kun defibrillaattorilla annetaan ensimmäinen isku. Sydänturvallisuutta voidaan parantaa lisäämällä defibrillaattorien saatavuutta ja ensiapuvalmiutta.

Miksi valita Mediana A16 defibrillaattori?
Helppokäyttöisellä Mediana A16 -defibrillaattorilla on 5 vuoden valmistajan takuu. Lapsi tai aikuishoitotila sekä kieli (Suomi-Ruotsi-Englanti) vaihdetaan yhdellä napin painalluksella. Huoltovapaa defibrillaattori tarkistaa itsenäisesti käyttökuntonsa ja tunnistaa, mikäli potilaalla on sydäntahdistin. Lisäksi laitteessa on sisäänrakennettu äänentallennustoiminto, jolla voidaan tarkastaa elvytystilanteessa tehdyt toimet jälkikäteen. Mediana tuoteperheen defibrillaattorit saatavilla heti toimitukseen! Mallista on saatavilla puoliautomaattinen ja täysautomaattinen versio. Kysy lisää p. 010 5251 260 tai kurssille@suomenensiapukoulutus.fi.

Mediana A16 defibrillaattori on helppo ja turvallinen käyttää

• Sama laite ja elektrodit soveltuvat sekä aikuisille että lapsille
    • Aikuisten tila yli 8-vuotiaalle potilaalle
    • Lasten tila 1–8-vuotiaille tai alle 25 kg potilaille
  • 5 vuoden valmistajan takuu
    • Elektrodien säilyvyys 3 vuotta
    • Akku 5 vuotta
  • Tunnistaa sydämentahdistimen
  • Laitteessa on kolme kieltä esiasetettuna (Suomi-Ruotsi-Englanti)
  • Laite testaa automaattisesti oman käyttökuntonsa.

A16 Defibrillaattori on kompakti ja kestävä

• Laite on kevyt — paino vain 1,97 kg
  • Mitat 9 × 20 × 28,7 cm
  • Akun kapasiteetti jopa 200 J iskua
  • IP 55- suojaluokitus – erinomainen pölyn ja roiskeen kesto
  • Laite on pudotustestattu 0,75 m korkeudelta kaikilta kuudelta sivulta
  • Saatavilla puoliautomaattinen ja täysautomaattinen versio.

Mitä eroa on automaattisella ja puoliautomaattisella defibrillaattorilla?
Molemmat toimivat samalla periaatteella: ne lukevat sydämen rytmin potilaan rinnalle asetettavien elektrodien avulla. Mikäli laite tunnistaa rytmin sellaiseksi, johon on välttämätöntä tai tarpeellista antaa sähköisku, laite reagoi iskun antamalla. Automaattinen antaa sanallisen varoituksen irroittaa ote potilaasta, jonka jälkeen isku tulee automaattisesti. Puoliautomaattisessa käyttäjä antaa iskun napin painalluksella varoituksen jälkeen.

Mediana A16 automaattinen defibrillaattori pakkauksen sisältö:

• defibrillaattori
  • Käyttöohjekirja
  • Elektrodit
  • Ei-ladattava LiMnO2-akku (15 V, 3000 mAh)

Mediana A16 käyttövideo

Pyydä tarjous, vastaamme sinulle nopeasti!

Ota yhteyttä ja kerro meille, mistä tuotteesta haluat tarjouksen. Mainitse mahdolliset muut seikat, jotka meidän tulisi ottaa huomioon tarjousta laatiessamme.

Kerro tässä mistä tuotteesta haluat tarjouksen sekä mahdolliset muut asiat, jotka meidän pitäisi huomioida tarjouksessa.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa tuote

Tuotteet voit tilata myös puhelimitse tai sähköpostilla:
Puh. 010 5251 260
kurssille@suomenensiapukoulutus.fi

Jätä tarjouspyyntö

Voit myös jättää tarjouspyynnön ensiaputarvikkeista ja sydäniskureista.
Jätä tarjouspyyntö

Verkkokaupan maksutavat