Ensiapukurssit webinaarina

WEBINAARIKOULUTUS

Voit suorittaa SPR ensiapukurssit myös webinaarina. Kurssit ovat Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelman mukaisia koulutuksia. Koulutuksen suoritettuasi saat ensiapukortin voimaan 3 vuodeksi.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® tai 4 t®| Sopii myös SPR Ensiapukurssi EA 1® tai EA 2® kertaamiseen

SPR Hätäensiapukurssi 4 t® ja SPR Hätäensiapukurssi 8 t® kursseilla voit jatkaa yhden kerran EA 1® tai EA 2® -kortin voimassaoloaikaa kolmeksi vuodeksi eteenpäin. Tämä edellyttää voimassa olevaa EA 1® tai EA 2® korttia, jotta voit saada korttiin jatkoaikaa.

Kaikista SPR Hätäensiapukurssi 8 t® ja SPR Ensiapukurssi EA 1® on myös mahdollisuus saada kuorma- ja linja-auton kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuspäiviä (Trafi).

Koulutus toteutetaan Microsoft Teamsilla. Saat ohjeet kurssille osallistumiseen tilausvahvistuksen yhteydessä. Löydät lähikoulutuksena toteutettavat ensiapukoulutukset täältä.

Valitse itsellesi sopivin tapa kouluttautua!

Aikataulut

Klikkaa päivämäärää nähdäksesi tarkemmat tiedot.