Tulityökorttikoulutus yrityksille

Tulitöiden turvallisuustutkinto on Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön hyväksymä tutkinto, jolla varmistetaan, että tulityöntekijällä ja tulityöluvan myöntäjällä on riittävä tieto tulityöturvallisuudesta. Tulityökoulutus sekä katto-ja vedeneristysalan tulityökoulutus yhdistyivät 1.1.2016, jonka jälkeen suoritettu tulitöiden turvallisuustutkinto oikeuttaa tekemään sekä ”perinteisiä” tulitöitä että katto-ja vedeneristysalan tulitöitä.

Tulityökurssin sisältö

• Tulityöt turvallisesti
  • Vastuut ja velvollisuudet
  • Tulityön vaarojen tunnistaminen
  • Turvatoimet eri toimintaympäristöissä
  • Toiminta onnettomuustilanteessa
  • Käytännön harjoittelu (alkusammutus)
  • Kurssikoe

Tulityökortti on voimassa viisi vuotta.

Kurssin hinta ja kesto:

Kesto: 8 oppituntia (á 45 min)
Hinta: 1150 € + alv/ryhmä.
Kortti, materiaali ja kalustokulu 25€ + alv/hlö.

Lataa ryhmäkurssi esite tästä: Tulityökorttikoulutus ryhmäkurssi

Haluatko sittenkin osallistua avoimeen koulutukseen?

Tulityökurssin sisältö

• Tulityöt turvallisesti
  • Vastuut ja velvollisuudet
  • Tulityön vaarojen tunnistaminen
  • Turvatoimet eri toimintaympäristöissä
  • Toiminta onnettomuustilanteessa
  • Käytännön harjoittelu (alkusammutus)
  • Kurssikoe

Uusi tulityökortti yhdisti tulityökorttikoulutuksen sekä katto- ja vedeneristysalan tulityökorttikoulutuksen. Koulutus muuttui myös kansainvälisemmäksi ja uusi tulityökortti on voimassa Norjassa ja Tanskassa. Pohjoismaisten palontorjuntaliittojen hyväksymä tulityökortti hyväksytään myös Suomessa. Heinäkuussa 2023 Ruotsin Tulityökoulutus uudistui, eikä suomalainen kortti ole enää pätevä Ruotsissa.

Kaikki kurssitilaukset voit tehdä yhdestä numerosta valtakunnallisen kurssivaraamon kautta kaikkialle Suomeen helposti saman yhteyshenkilön kautta.

• Kurssivaraamo 0105251260
  • kurssille@suomenensiapukoulutus.fi

Voit tehdä kurssitilauksen myös sähköpostilla

• Ilmoita minkä kurssin haluat tilata
  • Päivämäärä milloin haluat, että kurssi järjestetään
  • Kurssin aloitus ja lopetus ajankohdat
  • Kurssipaikka, osoite sekä yhteyshenkilön puhelinnumero
  • Tilaajan yhteystiedot sekä laskutusosoite

Paluuviestinä saat vahvistuksen kurssitilauksesta josta voit tarkistaa tilauksen tiedot. Kouluttajamme soittaa tilaajan yhteyshenkilölle lähempänä kurssipäivää käytännön asioihin liittyen.

Tilaus on sitova. Tilauksen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos peruutuksesta ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Kurssipäivän voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee sopia Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa puhelimitse tai sähköpostilla.