Safedo S -ensiapulaukku

Safedo_S -ensiapulaukku

42,00 (alv 0%)

Safedo®-ensiapulaukut on varustettu kattavalla sisällöllä. Puolikovalaukku liikkuu helposti mukana ja sen sisätaskut pitävät ensiaputarvikkeet järjestyksessä. Valitse omasi 5 eri kokoluokasta.

Safedo_ensiapulaukutSafedo_S -ensiaputavikkeet_ensiapulaukku
Kattavan ensiaputarvikkeiden sisältö pysyy puolikovassa Safedo® -ensiapulaukussa järjestyksessä. Sisätaskujen ansiosta tarvittavat ensiaputuotteet löytyvät nopeasti. Työpaikan ensiapulaukku on tarkoitettu siirrettäväksi yksiköksi, joka saadaan mukaan vahinkopaikalle. Laukku on hyvä vaihtoehto liikkuvaan työhön, kun taas seinään kiinnittettävät ensiapupisteet palvelevat paremmin toimistolla. Laukun valinnassa ja sen sisällön mitoittamisessa on hyvä huomioida työpaikan laajuuteen ja riskiluokkaan liittyvät tekijät. Valitse sisältö viidestä valmiista vaihtoehdosta:

Safedo M -ensiapulaukku
Safedo L -ensiapulaukku
Safedo XL -ensiapulaukku
Safedo XXL -ensiapulaukku

Sisältö:

1 kpl Iso ensiapuside
2 kpl Pieni ensiapuside
1 kpl Laastariviuhka
10 kpl Haavapyyhe
1 kpl Elvytyssuoja
1 pr Suojakäsineet
1 kpl Avaruuslakana
1 kpl Kolmioliina
3 kpl Palovammageeli 3,5g
1 kpl Sakset
1 kpl Ensiapuohje

Pyydä tarjous, vastaamme sinulle nopeasti!

Ota yhteyttä ja kerro meille, mistä tuotteesta haluat tarjouksen. Mainitse mahdolliset muut seikat, jotka meidän tulisi ottaa huomioon tarjousta laatiessamme.

Kerro tässä mistä tuotteesta haluat tarjouksen sekä mahdolliset muut asiat, jotka meidän pitäisi huomioida tarjouksessa.

Tilaa tuote

Tuotteet voit tilata myös puhelimitse tai sähköpostilla:
Puh. 010 5251 260
kurssille@suomenensiapukoulutus.fi

Jätä tarjouspyyntö

Voit myös jättää tarjouspyynnön ensiaputarvikkeista ja sydäniskureista.
Jätä tarjouspyyntö

Verkkokaupan maksutavat