1.3.2024 Helsinki

Safedo on nyt Suomen Ensiapukoulutus

Safedo Oyj nimellä tunnettu Suomen johtava defibrillaattorien toimittaja ja ensiapuvalmiuden asiantuntija yhdistää toimintojaan vahvemmin Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa.

Safedo toimii nyt nimellä Suomen Ensiapukoulutus. Yritysnimen muutos luo hyvän pohjan kasvullemme, asiakkaidemme entistä kokonaisvaltaisemmalle turvallisuuden varmistamiselle ja laadukkaammalle palvelulle. Muutoksen myötä tuotevalikoima laajentuu ensiapu-, työsuojelu- ja turvallisuuskoulutuksissa. Valikoimastamme löytyy myös jatkossa laadukkaat ja innovatiiviset ratkaisut työpaikkojen ja julkisten tilojen varustamiseen ja ensiapuvalmiuden varmistamiseen.

Muutos koskee yrityksen nimeä, verkkosivuja, y-tunnusta ja laskutustietoja.

Henkilöstö jatkaa Suomen Ensiapukoulutuksen palveluksessa uudella sähköposti päätteellä: etunimi.sukunimi@suomenensiapukoulutus.fi. Odotamme innolla yhteistyön jatkuvan ja kehittyvän uudella nimellämme, Suomen Ensiapukoulutus Oy.

Sosiaalisen median kanavamme:

Lisätietoja antaa:

Tero Roivainen – maajohtaja, Presto Suomi p. 040 748 1947

Suomen Ensiapukoulutus Oy

Yritys on osakeyhtiö, joka on perustettu vuonna 2008. Suomen suurin virallisia SPR:n koulutusohjelman mukaisia ensiapukursseja ja koulutuksia järjestävä yritys Suomessa.  Pääasiallinen toimiala on ensiapukoulutus, mutta yritys on myös merkittävä toimija työsuojelu- ja työturvallisuuskoulutukisen saralla. Kattavaa turvallisuuskoulutusvalikoimaa täydentävät sydäniskurit ja ensiaputarvikkeet.

www.suomenensiapukoulutus.fi