Uudenmaan koulutuskeskus on nyt osa Prestoa

Yrityskaupan myötä Preston palvelutarjonta ja mahdollisuus asiakkaittensa turvallisuusosaamisen vahvistamiseen sekä pohjoismaissa että Suomen markkinoilla kasvaa entisestään.

”Yhdistyminen Uudenmaan koulutuskeskuksen kanssa merkitsee sitä, että voimme entisestään kasvattaa tarjontaamme Suomessa. Osaamista jatkuvasti kehittämällä voimme saavuttaa tavoitteemme, jonka mukaisesti kukaan ei saa loukkaantua työpaikoilla eikä mikään vaurioitua tulipalon tai onnettomuuden seurauksena. Yhdessä voimme vauhdittaa muutosta turvallisuuden parantamiseksi” toimitusjohtaja Tero Roivainen kertoo.

Uudenmaan koulutuskeskus on merkittävä turvallisuusalan kouluttaja Suomessa. Vuonna 2014 perustettu yhtiö toimii Suomessa valtakunnallisesti ja on tunnettu laajasta koulutustarjonnastaan liittyen työturvallisuuteen, sähköturvallisuuteen, liikenneturvallisuuteen, paloturvallisuuteen ja ensiapuun.

”On todella hienoa, että Uudenmaan koulutuskeskuksesta tulee osa Prestoa. Osana isompaa yritystä voimme laajentaa entisestään koulutus- ja palvelutarjontaamme, kehittää koulutustemme monimuotoisuutta ja tavoittaa koulutuksillamme entistä useampia toimijoita Suomessa”, Uudenmaan koulutuskeskuksen toimitusjohtaja Toni Kolis toteaa.

Lisätietoja antavat:

Tero Roivainen, toimitusjohtaja Suomen Ensiapukoulutus ja Alertum (osana Prestoa) +358 40 748 1947
Toni Kolis, toimitusjohtaja, Uudenmaan koulutuskeskus +358 40 535 3234

Presto
Presto on perustettu vuonna 1959 ja se on Pohjoismaiden johtava turvallisuuskouluttaja ja paloturvallisuuden toimija. Kokonaisratkaisujen, koulutuksen ja konsultoinnin avulla luomme paloturvallisia ympäristöjä pienille ja suurille yrityksille kaikkialla Pohjoismaissa. Vierailemme vuosittain 60 000 asiakkaalla, koulutamme vuosittain yli 150 000 henkilöä Pohjoismaissa. Näin luomme turvallista, nykyaikaista ja kestävää palontorjuntaa. Preston liikevaihto on hieman yli miljardi kruunua.

www.presto.fi

Uudenmaan Koulutuskeskus Oy
Uudenmaan koulutuskeskus Oy on perustettu vuonna 2014 ja olemme merkittävä turvallisuuskouluttaja Suomessa. Tarjoamme eri alojen ammattilaisille laadukasta turvallisuus- ja pätevyyskoulutusta valtakunnallisesti. Koulutamme vuosittain yli 10 000 ammattilaista turvallisempaan työntekoon. Lisäksi tarjoamme asiakkaillemme modernit ratkaisut monimuotoiseen kouluttautumiseen ja pätevyyksien hallintaan.

www.koulutuskeskus.com